Vilket fint väder

Vädret har ju varit väldigt fin både idag och igår-Not! Regn hela dagarna nästan. Men nog om vädret. Idag har jag hämtat hem min cykel från stallet. Väldigt kul att veta. Har inte orkat ta med den pga vädret men nu när solen stack fram under några minut fick den komma hem. Sen håller jag på att planera resten av sommaren för fullt. Har snart haft 2 veckors sommarlov men det känns som att jag inte gjort så mycket. Men nu ska det bli ändring på det. Så nu planeras en massa saker som ska fylla upp sommarkalendern ;) Kan berätta mer om det när allt är klart men hoppas kan man alltid göra för riktigt roliga saker som kanske kommer hända. Men nu har Amanda tjatat med mig på en joggingrunda så får se om jag överlever ;) Senare ikväll så kommer det upp lite inlägg från  mig så tills dess, bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0