Vilken tidning?

Vilken tidning tycker ni är bäst eller mest läsvärd? Själv tycker jag att Equipage är en solklar vinnare. De skriver om intresanta saker och har bra artiklar. Gillar även Hästmagasinet som är en trogen tidning i stallet. Men vad tycker ni? Tycker att Ridsport skriver om lite, vet inte hur jag ska uttrycka mig, tråkiga saker. Ja, vad kul att hon/han hittade en ny häst, men det är inte sånt jag vill läsa om. Dock gillar jag deras debattsida, tycker det är väldigt kul att titta in där och se vad folk tycker och tänker. Men Equipage hemsida bättre ändå tycker jag. Den är ljus och lätt att hitta i. Ridsports är lite mörk och tråkig. Equipage skrive lite mer om hästen och sånt gillar jag att läsa om. Vilken tidning läser ni? Equipage? Hästmagasinet? Ridsport? Ponnymagazinet? Galopp? Eller nån annan?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0