Skansen

Idag åkte jag Amanda och Felicia till badet och badade och solade. Jag gjorde mitt första dopp för året, haha bara liite sen... ;) Det var riktigt skönt eftersom det var sjukt varmt idag. Tror det var över 30 grader. Sen åkte vi hem och åkte vidare till Skansen och såg på allsången. Och plötsligt blev hur kul som helst att titta på det. Vi träffade skrikande grisa, björnar som roade sig X) och blev attakerade av kandagäss. Och så kan jag passa på att rekomendera er att titta in på tv4+. Skenet bedara är det absolust roligaste pogrammet som finns X) Ja då kanske ni ser min urdåliga humor. Jaja nu ska jag fortsätta att titta. Har lite bilder som kommer upp imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0