Simmat

Idag åkte jag mamma och pappa till Nälstabadet. När vi hade varit där i några minuter började det regna, men vi fortsatte ett tag. Sen blev det för kallt så jag och mamma sprang in i duschen och värmade oss där.
Fy fan vad kallt det var!
Nu sitter jag i soffan och kollar lite på HÖÖKS. Har hittat jätte mycket som jag bara MÅSTE ha! Det mesta är från HV Polo, så jag har inte råd med allt just nu.

Här är i alla fall det jag vill ha:













Haha, märkte nu att det var mycket blått :P Jag tycker faktiskt att marinblått passar till brun-beiga ridbyxor. :)

Jag måste komma på vad som passar till mina nya ridbyxor... Nå som har en idé?

(Till dom här)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0