Shoppa

Nu ska jag iväg och shoppa till mig och Kalle. Får se vad för roligt det blir. Vi blir indianer hursomhelst, orkar inte tänka om(=laaat!) Ska fixa ihop sakerna lite senare idag så kan ni få se vad det blev, eller snarare hur vår outfit kommer blir. Har inte fixat mina lindor så de ser ut som jag vet inte vad! Måste linda in dem igen och fixa schbraket vi ska ha för det ser också inte så vackert ut... Vilken bra koll jag har då ;) Men nu ska jag skynda mig ner.


Så här fint såg det ut sist jag kollade in i ett av "hästskåpen"

Kommentarer
Postat av: julia lindblom

sv: Ja precis, de tycker jag med. Sen har det gått bra för mig hela terminen så nån gång måste de ju gå dåligt också :P

Fin blogg :D

2011-06-13 @ 12:48:07
URL: http://satsning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0