Riddagbok

Något jag hade när jag var liten var en riddagbok och jag kollade igenom den idag och tänkte tillbaka på de stunderna och människorna som gjort en till den ryttaren man är idag. Och hur kul är det inte att se tillbaka på det i framtiden så nu har jag bestämt mig för att skaffa en ny ordentlig riddagbok, inte en sånn jag har idag ;) Bloggen är ju lite som en dagbok men här skriver jag ju inte på samma sätt som jag hade tänkt skriva i dagboken. Då tänker jag skriva utförligt och lite tråkigt ;) Haha! Kan ju visa er hur det ser ut när jag köpt en riktigt bra bok att skriva i. Har ni en riddagbok eller andvänder ni er av en blogg eller nått annat? Skulle vara roligt att veta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0