Min dag

Idag åkte jag ju med Emma till Hööks, horze och lite andra ställen. Sen ringde min kompis och var desperat. Hon var tvungen  att åka till stan och ville att jag skulle följa med. Så vi åkte dit.
Jag tänkte åka hem först och lämna allt jag köpte idag, men då var tåge inställda, så jag skulle behöva vänta jätte länge. Så hon skulle i stället komma och möta mig.
När jag väntade på tåget ringde ho och sa att tåget var inställt så jag fick vänta i 50 miuter till.
Det gick gaska fort eftersom jag pratade med henne hela tiden.
Vi kom i alla fall in till stan och hon köpte det hon skulle.
Sen gick vi till Kungsträdgården och satt där och hade tjej-snack. Jag hade missat mycket på dom 11 dagarna sen vi sågs sist ;)
När vi satt där kom det fram några killar till oss.
Vi snackade jätte länge och dom gick och visade oss runt, vi hittade, men tydligen skulle dom visa oss runt ändå :P
Efter ett tag frågade vi hur gamla dom var. Dom svarade 19 så då fick vi så bråttom hem att vi inte hann ge dom våra nummer, haha. :P

Jag har haft det jätte kul hela dagen med Ema och min underbara Johanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0