Home

Nu har jag kommit hem från SM och tagit en massa bilder med mobilden. De blev ju väldigt fina ;) men de behövs fixas så de kommer nog upp senare imorgon för jag hinner inte fixa alla bilder nu... Efter vi kom hem så lagade jag och Malinda mat och senare var hon tvungen att åka hem. Så nu sitter jag och Amanda hemma med en massa godis. Vet inte omdet är en ba kombination ;) Men nu ska jag fortsätta fixa bilder så får ni se dem och film och sånt imorgon. Sorry ska hålla mitt löfte nu! Felicia är ju och tittar när hennes pappa cyklar Vättern runt så nu är det bara jag som står för uppdatteringen så om det är något, vad som helst, ni vill läsa om så klicka in en kommentar eller skicka ett mail till [email protected] 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0