Har varit lite off...

Som ni kanske märkt har jag varit lite off med mitt skriande och det har inte blivit så mycket om hästar utan mer om sakerna runt omkring hästar. Det är pga att hästarna har åkt iväg på sommarbete så det finns inte så mycket att skriva om ;) Hoppas ni orkar stå ut en liten stund till med mina inlägg för snart blir det mer om hästar. Håller desutom på att ladda upp bilder från den stora kameran så där finns det några bilder jag vill visa er men det tar tusen år (!) för det är över 4000 bilder och laddar över dem till den stationära datorn som är lite seg... Men så fort jag fått över bilderna så ska ni få se. Har några bilder på datorn också som ni kan få se så ska göra små bildbomber med minnen från 1 år tillbaka ungefär. Så ska ni få se skillnad! Om det är något speciellt ni vil läsa om så är det bara att säga till. Och just det, ska skriva en liten presentation igen eftersom vi har fått lite nya läsare :)



Det har blivit rätt stor skillnad på Kalle :) Denhär bilden är tagen i höstas och nu är han en riktig biff! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0