Halloj!

Hejsan på er! Har ni haft en bra dag? Det har iallafall jag.Har varit med Felicia hela dagen och träffat min och hennes gamla ridlärare och kollat på en massa grymt snygga saker i hennes butik. Har hittat en massa saker jag vill ha nu :) Sen stack vi till Hööks som ligger långt bort därifrån! Haha, ja vi är normala X) Jag slog på stort och köpte lite mer snoddar. Nödvändigt!

Om jag inte jag har fel nu så är de tidsinställda ganska tråkiga? Rätta mig annars. Men jag kommer på att jag ska vara borta hela dagen runt 12 på natten eller precis innan jag ska iväg så därför har de inte blivit så noga skrivna men jag har menat allt jag skrivit! Så nu ska jag ta mig i kragen och se till att om det ska vara några tidsinställda så ska de vara skrivna lite nogare. Samma sak med bloggen. Har bara inte haft ordentligt med tid till att verkligen sätta mig ner förän på kvällen och ja, ni kan tänka er hur det blir då ;) Men nu har jag bortförklarat mig så det räcker. Nu ska jag faktist som jag lova skriva lite åsikts inlägg som ska komma upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0