En stark person!

Tycker ni borde gå in och kolla på denna bloggen. Kan inte fatta att det verkligen hänt! Så himla synd och jag kan bara tänka mig hur hemskt det måste kännas. Att förlora sin bästakompis måste vara det hemskaste som kan hända. Johanna måste vara en otroligt stark person som klarar av att se frammot. Så hilma STARK! Kunde knappt fatta vad jag läste och det tog lång tid att smälta vad jag läst. Att bara följt en person genom en blogg, genom ord och bilder och ändå så blir man så ledsen för hennes skull. Att ord kan ge en starka känslor. Nu fick jag mig en riktig tankeställare om vad som verkligen kan hända. Att säkerhet kommer alltid först! Johanna är en riktig förebild, det hoppas jag ni ser! Vem som helst kan inte bara se frammot! Jag kan bara önska henne det bästa i framtiden. Och en en gång hon är så himla stark!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0