En fet hiss!

Måste ge en FET hiss till min hopptränare Kristin! Hon tog över vår grupp efter att våran förra tränare blev utbränd. Hon har lärt oss jättemycket och vill verkligen att vi ska lyckas. Utan henne skulle jag inte vara där jag är idag. Hon har gjort så mycket för oss och jag vet inte hur man ska ge tillbaka det. Förhoppningsvis kommer jag fortsätta träna för henne på Fredagar istället. Vilket jag ser fram emot. Hon är verkligen värd en stor hiss för alt hon gjort för oss. Tack Kristin. Och som avslutning på denna hiss så tänker jag citera henne.
"Det är eran lektion jag har sett fram emot hela denhär tiden, verkligen. Ni är den roligaste lektionen jag har." Det värmer om hjärtat väldigt mycket! Så det här inlägget är helt i hennes ära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0