Emma ;)

Frågade mamma om vad jag skulle blogga om, jag har blogg torka :P Då sa hon att jag skulle skriva om Emma, så mamma, ditt ord är min lag! ;)

Emma är en av dom ärligaste människorna jag känner. Det är alltid lika kul att vara med henne, även om vi bara kollar på TV. Hon är nästan den enda som förstår mig om jag pratar om hästar, mina vänner i skolan gillar inte hästar alls.

Vi lärde känna varandra i stallet när vi var ganska små. Emma brukade komma fram till mig och fråga vilken häst jag skulle rida. Våra föräldrar satt på läcktaren och pratade så dom lärde också känna varann. En dag skulle jag och Emma träffas i stallet, en helg, vi båda var helt tysta i början. När mamma kom och hämtade mig den dagen skrattade vi och det var som om vi kännt varandra hela livet. Vi fortsatte åka ut till stallet på söndagarna och fixade med hästarna och lite så. Sen, efter ett tag, började vi träffas hemma hos varandra.
Vi sov över hos varandra och åkte på ridläger tillsamans.

Emma är faktiskt den enda jag är avundsjuk på! Hennes hus är så snyggt och mysigt. Hennes föräldrar är världens snällaste och lagar VÄRLDENS GODASTE MAT!! Hennes rum är jätte fint och hon har jätte mycket fina saker som jag gärna vill ha. Hon rider JÄTTE bra och lugnt. Så ja, vem vill inte ha ett liv som Emmas? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0