Design förslag

Har gjort en liten bild, kastade ihop den som lite inspiration. Designen blir såklart mycket ljusare men jag gillar tanken bakom den, lite gammal stil. Typ som gamla filmer, svart-vit eller svag färg och lite knastrig eller nått i den stilen. Tror att det kommer bli rätt fräckt! Men nu vill jag såklart veta vad ni tycker. Om ni har förslag eller om ni gillar min idée eller inte :)




Tror det blivit lite missförstånd, vi är alltså två personer som driver bloggen, jag och Felicia. Så om ni undrar så är de omärkta Felicias inlägg. Vi har inte hunnit fixa allt med blogen än, har knappt hunnit med allt men vi träffas imorgon så då blir det nog lite mer klarhet i allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0