Behöver hjälp

På Onsdag ska vi ha maskeradhoppning för att samla in pengar till lite tävlingshinder. Jag och Kalle ska vara Indianer. Men det är inte det lättaste att fixa en outfit till. Kalle ska nog ha vita lindor och nått coolt schabrak och ett fint pannband men jag... Inte så lätt att komma på vad jag ska ha. Vi ska ha svarta och vita fjädrar eftersom Kalle är svart-vit. Sen lite fingerfärg till att göra lite indiantecken på honom. Jag hade tänkt ha fjädrar i hjälmen och ett läderband som håller ihop det och flätor. Sen tar det stopp. Kan inte ha en vanlig dräkt för det kan jag inte rida i ;) Får väll ha bruna ribyxor antar jag och kanske en brun pocho/klänning som man kan rida i. Ojojoj det är inte lätt det här så snälla hjälp mig! Vad kan man ha om man är Indian?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0