Äntligen hemma!

Vi har nyss kommit hem efter pappas cykel "tävling". Han cyklade på 10 timmar och 55 minuter, riktigt bra eftersom han bara har haft sin cykel i en månad.
Jag och mamma hittade några affärer, så en tröja och en stickad kofta fick följa med mig hem. Vi satt och lyssnade på musik, pratade och hade det kul, sen började vi tänka på pappa som skulle cykla i motvind och med uppförsbackar i 30 mil :P

Jag har kunnat blogga från mobilen, men har bara kunnat skriva en rubrik och lägga in en bild, därför har mina inlägg varit konstiga.
Nu kommer jag kunna blogga mer och förhoppningsvis kommer jag kunna uppdatera mina bilder på tisdag, om kameran fungerar..

Han håller på bil svettfux igen! Den bruna färgen han har på bilderna är inte lika fin, nu är han nästan svart :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0