Vad kommer hända på bloggen nu?

Igår kom jag ju hem och imorgon (Måndag) åker jag igen. Då med Felicia och rider islandshästar i några dagar. Ska bli skitkul! Har varit där två gånger innan och det är lika kul varje gång. Och så kommer jag träffa en "gammal" kompis från förra året som också ska dit :) Nu till det jag skulle skriva om. Jag kommer inte vara hemma på länge. Är hemma i ca tre dagar efter isislägret innan jag åker till skåne och hälsar på släkten. Mycket resande och lite tid hemma men så blev denna sommaren. Så jag kommer alltså ha svårt att blogga under det som är kvar av sommaren. Visst jag kan skriva tusen tidsinställda men hur kul är det att läsa? Jag kommer iallafall försöka blogga så mycket som möjligt när jag väl är hemma. Men som ni nog förstår så blir det kanske inte den bästa uppdatteringen iallafall inte från mig :( Men jag kommer blogga när jag somsagt är hemma och då kan ni gissa att det blir många inlägg, får ju en massa ideer när man inte bloggar ;) och så har jag sjukt många bilder att visa er! Men nu vet ni hur det blir ett tag framöver. Sen när skolan kommer igång och så så blir ju allt normalt tror jag ;) Så jag hoppas att ni kommer ha en bra sommar nu :P


Kommentarer
Postat av: Jessie

Hejsan, vilken fin blogg du har!

Gå gärna in och kommentera lite på våran blogg! :)

2011-07-19 @ 14:21:42
URL: http://dressyrfjollorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0