Träningläger

Imorgon Lördag så åker jag iväg på träningsläger i hoppning. Är lite nervös för jag har aldrig varit där men tror att det kommer bli riktigt kul! :) Längtar som en galning men samtidigt är jag så himla nervös. Hur funkar det? Jag åker dit med min kompis Malinda och jag tror att vi är bland de yngsta om jag har förstått rätt men det är nog bara kul för då får man ju se och lära sig av de som är lite äldre. Det tycker jag är riktigt viktigt att se andra rida och se hur de gör i vissa sitvationer och sen ta med sig det som man själv tycker att man kan andvända sig av. Man lär sig så mycket av att bara titta, så clinics och sånt gillar jag verkligen att titta på. Nu är nästan allt packat så jag har inte så mycket att göra precis just nu men ikväll blir det mer packande. Ojojoj vad jag packar! Känns som att jag inte gör annat än att åka iväg och sen vara hemma en dag och sen åka iväg till nästa ställe. Men det är ju kul att hela tiden ha något att göra :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0