Spela på högsta volym

Idag har jag gjort samma sak som igår, alltså badat. Vi åkte till skärgården nånstans. Och nu sitter jag och spelar musik på hög volym och skriver lite på ett inlägg och kollar lite bloggar. Såg det som Felicia skrivit och ja, kan inte mer än hålla med. Finns inte mycket att skriva om men det är ju inte mycket man kan göra åt det. Jag har visserligen bilder att visa men inte mycket nytt att visa/skriva om. Har lite åsikts inlägg och sånt jag skriver på till när jag inte är här med. Men annars finns det inte mycket att skriva om. Jag har verkligen lust att skriva mer och mer intressant men vad ska jag skriva om ;) Om ni har förslag tar jag görna emot dem! :) Lite tomt i huvudet blir det när man inte gör så mycket. Men jag är ju borta mycket från datorn på sommrarna så när jag kommer tillbaka till dem så vill jag gärna skriva en massa men har inte så mycket att skriva om. Jaja nu skriver jag mycket "strunt" men jaja :P Ikväll så går den sista Fast & Furious filmen på danska tv3 XD så den ska hela familjen se. Vi har typ blivit beroende av de filmerna och Sex and the city X) Men till rubriken igen. Jag tycker verkligen ni ska lyssna på dessa låtar. Kan inte sluta spela dem :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0