Oj :P

Jag vaknade nyss, så nu borde jag vara helt utvilad :P
När jag kom hem la jag mig på mattan i hallen och somnade, sen väckte mamma mig och jag gick upp till min säng och somnade direkt. Mamma hade tydligen försökt få liv i mig tills när vi skulle äta, men jag bara sov.  Helt sjukt att man kan vara så galet trött!

Det har i alla fall varit bland dom roligaste dagarna i mitt liv när vi var där nere. Jag hade ingen kamera med mig, men kidnappade Emmas kamera, så det borde ju finnas väldigt många bilder där i alla fall!

Jag köpte 2 Schockemöhle shabrak, riktigt snygga! Det kostade bara 599:- för båda! :O
Jag hade glömt mitt kort hemma, så det blev inget mer för min del, och sen var ju inte mina föräldrar så glada när dom fick reda på att jag köpte ett shabrak :P Dom var faktiskt inte så sura när jag kom hem, mamma tyckte att det var jätte snyggt (visade bara ett för att minska utegångsförbudet som aldrig kom, hehe).

Det fanns inte så jätte mycke olika saker, det var nästan bara samma saker i alla "affärer". Jag brukar alltid hitta saker på Börjes, men jag hittade INGENTING som jag ville ha... :(

Nej, nu ska jag sluta klaga, gå ner och äta frukost och sen lägga mig i ett skönt bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0