Mina planer idag

Jag har ju inte bloggat på jag vet inte hur länge, det mesta som kommit mig har ju varit tidsinställda i nästan 2 veckor så dessa dagar jag är hemma försöker jag skriva så mycket som möjligt på. Idag har jag en liten lista att göra och så ska jag såklart blogga också :) Nog om det och till vad jag ska göra idag innan jag åker iväg igen imorgon.

¤ Städa Sotis bur

¤ Packa väskan

¤ Vila

¤ Blogga

Sen ska lite små saker fixas här hemma också men orkar inte skriva upp dem här, det kan nog bli lite trågigt att läsa om tror jag ;) Detta kommer komma upp idag på bloggen om jag hinner med allt: lite från lägret, Falsterbo bilder, vad som kommer hända de närmaste dagarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0