Ingen motivation

Hej igen, jag har inte haft någon motivation till att blogga. Det händer inget kul, mer än att jag träffar mina vänner, men hur kul är det för er att läsa om det? Jag har ingen motivation att göra någonting, börjar bli deprimerad, så därför tar jag en liten paus.

På tisdag eller onsdag kanske det händer en rolig sak, några vi känner har 2 hundar, och dom har nyss fått barn (efter 15 års försök, GRATTIS!) så vi ska kanske ta hit hundara så det inte blir lika mycket för dom och NÅGONTING för mig att göra. Dom bor i lägenhet så hundarna nästan skriker för dom blir så glada över att vara hos oss och springa på tomten, sötnosarna :)

Aja, det enda jag har planerat är allsång på skansen, på tisdag, 4 gången för mig iår då!;)

Hare bra! /Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0