Home sweet home

Nu är jag hemma igen men åker imorgon, börjar det bli jobbigt att läsa? Tja skyll på mig eller nu är det faktist mammas och pappas ide att åka bort då de har semester imorgon. Jag är ganska slutkörd efter att i över 3 veckor ha gått upp runt 7-6 och somnat efter 12 på natten så jag har fått lite sömn och gjort en massa saker så kroppen säger stopp så fort jag sätter mig i en bil hemmot ;) Men jag ångrar inget, vem byter bort hästar mot sömn? Inte jag!! Allt har varit så kul! Träffat en massa nya vänner och såklart ridit en massa. Skriver lite kort om allt senare när jag är mer vaken, just nu är jag väldigt trött så förlåt om texten blivit lite konstig X)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0