Hej på er alla!

Nu är jag hemma igen! Har varit ett par skitroliga dagar med en massa fina och roliga människor. Jag red en ponny som heter Zula. Hon är en av de finaste ponnyerna jag ridit, riktigt fin var hon! Vi hoppade mycket, eller lagom mycket eftersom det var ett hoppläger så de skulle ju orka en över en vecka med allt. Vi hoppade barbacka, hoppade bana, omhoppningssvängar, red ut och en massa mer :D Lite synd var det för typ ingen tyckte så mycket om Zula för hon sparkades om en annan häst kom för nära men hon var hur fin och söt som helst tycker jag ;) Orkar inte skriva allt nu men jag älskar verkligen henne :) Jaja imorgon skriver jag mer ok? Bra, så nu vet ni att jag är hemma i en dag igen X)


Zula <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0