Destination skåne

Ush, känner verkligen inte för att sätta mig i en bil och åka de nästan 8 timmarna de tar att åka ner till Ystad där halva min släkt bor. Visst kul att träffa dem men åka bil, blää har fått någ av det! Allt som heter tåg och bil och som tar mer än 1 timme att åka till vill jag gärna skippa just nu. Känns som att jag skriver detta i en svag minut men har inte nån lust att sitta i bil mer. Men imorgon så kommer jag sätta mig i bilen och åka ner ändå ;) Längtar efter att se min kusin som föddes för bara några dagar sen :D och mina andra släktingar såklart. Och så ska jag hjärntvätta mina små kusiner med hästar så jag får lite hästmänniskor i familjen ;D Men nu ska jag sova, har ställt klockan på 9 för att hinna packa det sista. Och så ska jag fixa några t.inställda också om jag hinner. Så morsing good bye :P


Bild på Karliken som egentligen inte har något med inlägget att göra men bara för att han är så söööt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0