Då var man hemma

Då var man hemma nu då. Vi har haft det supert nere i Falsterbo. Tänkte berätta väldigt kort.

Vaknade runt 7 på Måndagen och Felicia kom till mig lite efter 8. Sen åkte vi in till Stockholm Central och åkte ner. Träffade Mackan, min morbror. Ut till Falsterbo dagen efter och samma sak på Onsdagen. Och sen idag åkte vi hem. Sjukt kul var det!

Jag kom hem runt tre kanske och jag har inte gjort så mycket sen dess, ätit och varit allmänt trött. Imorgon ska jag packa lite till eftersom jag åker på träningsläger på Lördag :) Har packat lite idag också och det mesta är packat men lite måste tvättas då jag hade med mig det ner till Skåne. Har (jag+Felicia) tagit en MASSA bilder, hela minnet är fullt! Så det kommer komma ett par rejäla bildbomber. Vet inte om jag hinner ladda upp alla bilder imorgon, får se. Sen måste vissa förstoras och beskäras för har fått med lite oönskade saker som typ händer och sånt ;) Men det var väldigt få. Ska visa vad jag köpt och bilder från mobilen kommer upp idag för de är snabba att ladda över :P Men jaja, hemma är vi iallafall så nu blir väll up daten lite bättre i typ en dag från min del tror jag. Haha duktigt, kommer hem idag och åker om 1 dag igen.

Hoppas att de tidsinställda har varit roliga att se och läsa om. Blev nöjd med Bente filmen, första lyckade filmen typ ;) Ska se om jag kanske hinner med att göra fler i framtiden.




Kommentarer
Postat av: Li

Sv: Ja hon är väldigt fin! Har du sett henne & Har du varit på karlshem? :)

2011-07-07 @ 23:04:26
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0