Bästa köpet i hästväg

Det bästa köpet jag gjorde på Falsterbo var nog Horseware västen. Den är så himla snygg! Jag har inte hunnit andvända den då det inte varit rätt väder men i vinter/höst kommer den bli flitigt andvänd. Jag är egentligen väldigt nöjd med alla köp jag gjorde där och jag har andvänt allt utom västen och är supernöjd med allt! Det jag använt mest är nog World derssage master piken. Den är sååå skön och stilren och passar till allt! Och KL-strumprna är skitbra! Tål mycket stryk ;) Har ni något favorit märke eller favorit sak som ni rider med?




Kommentarer
Postat av: Michelle

super sööt blogg verkligen(:

2011-07-22 @ 21:21:42
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0