Äntligen hemma!

Nu har jag kommit hem! Kom hem igår men orkade bara inte skriva då, blir så trött av bilturer ;)Och ska vara hemma i en vecka typ. Skulle igentligen vara borta till Torsdag eller Onsdag men det skulle bli så tight med tid för vi åker till Kroatien på Fredag. Så nu ska jag bara slappa och ta det lugnt! Har inte varit mycket häst medas jag var där nere. Mammas kompis har hästar på tomten men de var på Gotland så vi kunde inte hälsa på. Lite synd för hennes dotter är sjukt duktig! Hon tävlar nationellt och lite internationellt och har jättefina hästar så lite synd att vi inte fick träffas och se när hon red ;) Annars har jag varit med mina kusiner och träffat mina andra kusiner varav en är nyfödd, såå söt! Mycket kusiner nu... X) Har varit på stranden också de dagar det var bra väder så hoppas att man blivit iallafall något brunare. 

Just nu känner jag för en riktig slappardag. Bara ta det lugnt och vilaut efter denhär veckan. Känns som en bra ide idag, får se om jag hittar på nått så seg som jag är just nu, en sengångare redan passerat och jag tror inte jag hinner ifatt den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0