Paus i bloggandet

Idag så har jag packat och fixat lite med inlägg. Jag åker imorgon bitti tidigt på morgonen så jag måste gå upp tidigt :/ Inte det mest frestande att göra på ett sommarlov. Jag har skrivit en massa t.inst.inlägg men de är inte helt klara, tror bara att en eller två är helt klara så jag skippar att lägga ut dem så bloggen kommer ta en liten paus i en vecka om inte Felicia skriver. Men när jag kommer hem så har jag några dagar att skriva klart dem så då kommer de upp medans jag är i Norge. För en gångs skull så har jag fått riktigt bra ideer så jag vill att inläggen ska vara genomtäkta och läsvärda vilket de nog inte varit på nästan hela sommaren :/

Just nu siter jag och läser lite och bara slappar. Ska fixa Sotis bur innan vi åker också och så får vi gäster idag så även om jag hade velat så hade jag inte hunnit skriva klart alla inlägg ;) Men nu ska åter gå till min bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0