Nää jag orkar inte!

Såg precis att alla mina inlägg jag skrivit har försvunnit! Gah orkar inte... Men men sånt är livet, sååånt är livet. Jaja jag vet inte om jag orkar skriva om allt nu på 3 dagar. Jag vet inte det. På Måndag ska jag rida igen på nästan 3 veckor. Gud så jag har saknat det. Längtar som en galning efter en häst. Imorgon kommer våran ena granne hem från ett baksetläger så om det är bra väder hoppas vi att vi kan sova på studdsmattan alla fyra. Kan bli kallt. Skriver såklart om det då :) Just nu kollar jag på Smallville.

Hoppar lite ämne men tills nästa måndag så kommer bloggen att för min del vara utan hästar lite för jag kommer inte vara hemma och mina tidsinställda har ju försvunnit :( Men visar väll lite bilder istället ;)



/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0