GLAD CHEY!!

Pappa sa förut att han inte tänkte betala min ridnig, därför har jag varit väldigt ledsen och så. Men nu när jag ringde honom och sa att ridningen börjar idag och att jag ville ha ett riktigt svar sa han att jag skulle ringa mamma. Mamma sa att hon hade betalat lite och att jag skulle dit och rida idag!!

JAG ÄLSKAR MIN MAMMA!! Jag sitter och gråter för att jag är så glad! Från att tro att dom ska ta ifrån mig det jag älskar mest till att jag ska dit om några minuter och få träffa Darkella igen!

Har saknat henne obeskrivligt mycket, kul att se hur hon reagerar när hon får se mig igen, hehe:P Tyvärr är hon halt (eller hon var jätte halt för några veckor sen) så jag tror inte att jag kommer få rida henne, men ma kan ju alltid hoppas! (a)

Nu ska jag spring upp och städa lite i rummet och sen ta på mig ridkläderna och sen åker jag! ;)

Vi lämnade tillbaka Lizzie i lördags och igår fick vi hem en annan hund, haha :)

Mer uppdatering senare, kanske lite bilder , om jag orkar fixa, det tar så lång tid!!

/Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0