...

Då var jag hemma igen. Vet inte hur många gånger jag upprepat den meningen men jaja nu är jag hemma igen ;) Har haft det super men har längtat hem också ganska mycket. Har ju knappt hunnit haft en "normal" sommar. Kollade upp mitt nya schema för nian idag också. Verkar helt upponer men det blir nog bra tillslut ändå. Längtar till kompisarna och så som jag knappt träffat på väldigt länge så när skolan börjar blir det andra bullar och då blir det ju inget resande ;) Haha nu sitter jag bara och slappar. Hoppas på riktigt dåligt väder imorgon för känner att det skulle vara såå skönt med en slappardag och skriva lite kanske :)


Lite random bild på mig och Zula ♥
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0