Dagens rubrik

Blää på rubriker, nej men ärligt så är det sjukt sårt att komma på dem. Vet inte varför men svårt är det. Man vill ju att ribriken ska matcha inehållet i inlägget men nää jag orkar inte idag!

Så nu har jag fått det ur vägen. Idag har jag åkt buss i nästan 2 timmar. Jippie! Gjorde samma sak igår fast 8 på morgonen... Fattar knappt hur jag gick upp 7(!) på morgonen. Insain! Igår kom jag ut runt 10 till Malinda och då badade vi och cycklade och tittade lite på Elins hästar och pratade supersnabbt med henne. Annars spelade vi kort och pratade och hade en massa skoj! :D Idag så badade vi igen några gånger och så spelade vi mer kort ;) pratade och så cycklade vi bort och tittade på "våran" hage. Vi hade den förra sommaren när vi hyrde två hästar från Karlshem. Ush, inte kul när minnen kommer fram lite i smyg. Får en att längta tillbaka. Sen träffade vi Elin och cycklade till affären och köpte glass och sen badade vi. Ååå mer bad! Sen var vi tvungna att rusha hem för jag skulle hinna med bussen :( Men det var superkul att vara där!

Hittar inte sladden som man överför bilder med så laddar upp dem senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0